عقرب 27, 1402 08:51 Asia/Kabul
  • ایران امروز در حمایت از کودکان غزه یکپارچه فریاد می‌‍ شود
    ایران امروز در حمایت از کودکان غزه یکپارچه فریاد می‌‍ شود

تجمع سراسری در حمایت از کودکان فلسطینی باریکه غزه امروز (شنبه) در سراسر ایران برگزار می شود.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اعلام کرد: مردم ایران از آغاز عملیات "طوفان الاقصی" حمایت خود را از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت اعلام کرده و به دلیل قرابت دینی و درخواست ملت، از هیچ کمکی برای مردم فلسطین دریغ نکرده اند.

سردار شریف افزود: باهمت همه مردم ایران، امروز در تهران و به فراخور شرایط در مراکز استان‌ها سراسر کشور ، تجمعی تحت عنوان "حمایت از کودکان مظلوم غزه" برگزار می‌شود.

به گفته رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس،سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم تهران خواهد بود.

نیروهای مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام "طوفان الاقصی" را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی باریکه غزه کرده که همچنان ادامه دارد.

تداوم بمباران باریکه غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.
در نتیجه‌ حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تا کنون حدود  ۱۲ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۲۹هزار نفر هم مجروح شده اند که بنابر بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین بیشتر مجروحان کودک و زن هستند.

حمایت کودکانِ لندنی از کودکان غزه

بیمارستان کودکان غزه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت

کلیدواژه