قوس 01, 1402 13:02 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه "طوفان‌الاقصی" ضربه فنی شد و با همه جنایاتش نتوانست این شکست سنگین را جبران کند و در آینده هم نخواهد توانست..

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار صمیمانه مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمع دیگری از قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی، به جمع‌بندی از حوادث اخیر غزه در قالب یک تعبیر ورزشی پرداختند و گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه "طوفان‌الاقصی" ضربه فنی شد و حماس نه به‌عنوان یک دولت و کشورِ با امکانات زیاد، بلکه به‌عنوان یک گروه مبارز توانست رژیم غاصب صهیونیست را با آن‌همه امکانات ضربه فنی کند.

ایشان با اشاره به ناتوانی صهیونیست‌ها برای خارج شدن از زیر بار فشار و ننگ این شکست مفتضحانه  افزودند: آنها برای جبران، در بیمارستان‌ها و مدارس غزه قدرت‌نمایی می‌کنند اما این کار مشابه کار ورزشکاری است که در میدان شکست خورده اما برای تلافی با حمله به طرفداران تیم مقابل، به آنها فحاشی و کتک‌کاری می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باخت سنگین رژیم صهیونیستی با این جنایات جبران نخواهد شد گفتند: بدانند که این ظلم و بی‌رحمی‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و بمباران‌ها عمر رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد.

Image Caption

 حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به خودداری تحسین‌برانگیز ورزشکاران ایرانی از مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی افزودند: امروز همه دنیا علت این کار ورزشکاران ایرانی را فهمیده‌اند چون آن افراد برای یک رژیم جنایتکار و تروریست و جنایتکار به میدان می‌آیند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با انتقاد شدید از مسوولان مراکز جهانی ورزش که تحت تسلط قدرت‌های مستکبر قرار دارند اظهار کردند: آنان که در اقدامی سیاسی به بهانه جنگ، یک کشور را از حضور در همه میدان‌های ورزشی محروم می‌کنند، اکنون حدود ۵ هزار کودک شهید فلسطینی را نادیده می‌گیرند و به بهانه پرهیز از دخالت سیاست در ورزش، رژیم صهیونیستی را به علت نسل‌کشی و جنایات جنگی محکوم و محروم نمی‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌چنین با قدردانی از ورزش باستانی زیبای تعدادی از نوجوانان و جوانان در آغاز دیدار گفتند: همان‌گونه که سال‌های قبل به مسوولان ورزشی گفته شد، ورزش باستانی ظرفیت تبدیل به یک ورزش بین‌المللی را دارد و باید در این مسیر تلاش شود.

رهبر معظم انقلاب بر افزایش فشار جهان اسلام بر آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کردند

رهبر معظم انقلاب: قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد

کلیدواژه