قوس 01, 1402 16:41 Asia/Kabul

وزیر امورخارجه ایران گفت: تردیدی نیست که آینده باریکه غزه و فلسطین را فقط مردم این سرزمین رقم خواهند زد.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در بیروت با تسلیت به خانواده شهدا در فلسطین و لبنان و محور مقاومت و نیز خانواده‌های شهدای خبرنگار افزود: بی تردید شش هفته مقاومت قهرمانه غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم اسرائیل نخواهد بود و بازنده قطعی افکار عمومی جهان، آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و به نتیجه رسیدن قطعی مقابله با اشغالگری، دستان مقاومت  روی ماشه ها باقی خواهند ماند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران برای رایزنی با مقامات لبنانی و با استقبال مقامات دولت لبنان، نماینده رئیس مجلس و نمایندگان حزب‌الله و حماس امروز (چهارشنبه) وارد بیروت شد.

این دومین سفر وزیر امورخارجه ایران به لبنان و سومین سفر او به کشورهای منطقه از زمان آغاز جنگ غزه است.

در نتیجه‌ حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۴ هزار فلسطینی شهید شده‌اند که بنابر بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین بیشتر آنان کودک و زن هستند.

در همین حال، صبح امروز(چهارشنبه) قطر به عنوان یکی از میانجی‌های اصلی که بر روند توافق آتش‌بس و تبادل اسیران در باریکه غزه نظارت دارد، از رسیدن طرفین به توافق برای آتش‌بس بشردوستانه خبر داد.

تاکید امیرعبداللهیان بر حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود

میرعبداللهیان: به حمایت‌ های سیاسی از مقاومت ادامه می‌دهیم

کلیدواژه