قوس 05, 1402 13:16 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: آثار زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است
    سرلشکر موسوی: آثار زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آثار زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است.

به گزارش رادیو دری، "امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از دانشجویان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی ارتش با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی اتفاق بی سابقه‌ای در ۷۵ سال مبارزه فلسطینیان بود، گفت: این عملیات نتایج بسیار مهمی داشت و صحت و دقت پیش بینی مقام معظم رهبری را  در مورد اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اثبات کرد.

امیر سرلشکر موسوی افزود: رژیم صهیونیستی خود را نژاد برتر می‌داند و سران کشور‌های حامی این رژیم هم طرفدار آپارتاید هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: آن‌ها سال‌ها تلاش کردند فلسطین فراموش شده و عادی شود و اسم راهبرد خود را هم عادی سازی گذاشته بودند، اما جنگ اخیر، فلسطین را به موضوع اول جهان تبدیل کرد و حتی مردم کشور‌های غیرمسلمان جدی‌تر در حال پیگیری مساله فلسطین هستند.

امیر سرلشکر موسوی افزود: این جنگ ماهیت و چهره واقعی آمریکا و کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی را نشان داد  و  به  شکست خفت بار رژیم صهیونیستی منجر شد. 

فرمانده کل  ارتش خاطرنشان کرد: هواپیمای ترابری آمریکایی و برخی کشور‌های منطقه به  رژیم صهیونیستی کمک رسانده و میلیارد‌ها دلار هزینه شد، اما این رژیم  شکست خورده و به زانو درآمد و با حماس مذاکره کرده و شروط حماس برای آتش بس را پذیرفت، اکنون ابتکار عمل در اختیار حماس است.

سرلشکر موسوی: آثار زوال رژیم صهیونیستی هویدا شده است

کلیدواژه