قوس 08, 1402 12:07 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ژست‌های دموکراتیک رژیم صهیونیستی طنز تلخ تاریخ معاصر است
    امیرعبداللهیان: ژست‌های دموکراتیک رژیم صهیونیستی طنز تلخ تاریخ معاصر است

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین، ژست‌های دموکراتیک این رژیم را طنز تلخ تاریخ معاصر دانست.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار کرد، اسرائیل بعد از هفتاد و چند سال اشغالگری ، در ۵۰ روز گذشته نشان داد که همان قدرت اشغالگر، جنایتکار، نسل‌کش و توسعه طلب است و ژست‌های دموکراتیک و صحبت از دموکراسی برای این رژیم طنز تلخ تاریخ معاصر است.

امیرعبداللهیان، مقاومت مشروع و منطبق با حقوق بین‌الملل علیه رژیم اشغالگر قدس را تنها زبان قابل فهم برای جنگ طلبان اسرائیلی دانست و تصریح کرد، پیروز این جنگ، ملت فلسطین و مقاومت هستند و تا امروز بازنده اصلی این جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده اند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه که از بامداد جمعه گذشته آغاز شده بود، برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ /15 میزان 1402عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

امیرعبداللهیان: دیوان بین‌المللی کیفری اجازه ندهد رژیم صهیونیستی بی‌کیفر بماند

کلیدواژه