قوس 11, 1402 20:38 Asia/Kabul
  • شهادت دو پاسدار انقلاب اسلامی حین ماموریت مستشاری در سوریه
    شهادت دو پاسدار انقلاب اسلامی حین ماموریت مستشاری در سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت دو پاسدار حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه به دست رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش رادیو دری، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در شرایطی که جهانیان شاهد تداوم جنایات گسترده و وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تحت حمایت آشکار امریکا و برخی دولت‌های اروپایی علیه غزه و شهادت مظلومانه هزاران نفر از مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هستند، پاسداران رشید و سرافراز اسلام «محمدعلی عطایی شورچه» و «پناه تقی‌زاده» حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند.

نیروهای مستشاری ایرانی به درخواست و دعوت رسمی دولت دمشق برای ارائه خدمات مستشاری به نیروهای نظامی سوریه در مبارزه با تروریسم، به‌ویژه مبارزه با گروه تروریستی داعش، در این کشور حضور دارند.

جمهوری اسلامی ایران با سوریه همکاری راهبردی دارد و حمایت تهران از دولت قانونی این کشور در طول بحران و کمک به دولت بشار اسد رئیس جمهوری قانونی سوریه، در فرایند مبارزه با گروه‌های مختلف تروریستی موید این امر است.

روابط بین سوریه و ایران بعد از شکست داعش، اکنون گسترده و متنوع شده است و چشم‌انداز‌های روشنی  برای توسعه این روابط در همه زمینه‌ها وجود دارد.

بدرقه پیکر هشت شهید مدافع حرم تا حرم امام هشتم(ع)

کلیدواژه