جدی 01, 1402 15:42 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: جریان مقاومت پیروز است
    خطیب جمعه تهران: جریان مقاومت پیروز است

خطیب جمعه تهران مسئله عالم اسلام را فلسطین دانست و گفت: امروز، جریان مقاومت پیروز است.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر تهران با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید فلسطین را از دست غاصبین نجات دهند، گفت: عامل نخست این جنایت‌ها در فلسطین اشغالی، آمریکا و دیگر کشور‌های غربی ازجمله انگلیس و فرانسه هستند. 

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه جریان غربی مدام در تلاش برای کشتار، کودتا و جنگ افروزی هستند، افزود: امروز جریان غرب بویژه صهیونیست‌ها روی ادامه اشغالگری تمرکز کرده اند، ولی آنان (صهیونیستها) در برابر حماسه نظامی و مجاهدانه یک گروه عاجز مانده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: انگلیس، فرانسه و آمریکا در متن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرار دارند و در راس آن‌ها حکام کشور‌های غربی هستند که فلسطین را برای خود یک فرصت تلقی کرده اند.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه آمریکا و جریان غرب هیچ وقت این قدر منزوی و منفور نبوده اند، افزود: امروز مردم آمریکا بیدار شده اند و کسانی که دم از آزادی می‌زنند اجازه اظهار نظر به مردم و دانشمندان خود نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: امروز مقاومت معادلات را تغییر داده است و به ویژه مردم مقاوم در یمن اقدامات مؤثری انجام داده اند.

کلیدواژه