جدی 04, 1402 08:42 Asia/Kabul
  • ابراز امیدواری رئیس جمهوری ایران بر توقف فوری کشتار مردم فلسطین
    ابراز امیدواری رئیس جمهوری ایران بر توقف فوری کشتار مردم فلسطین

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در آستانه سال نو میلادی را خواستار شد.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در پیامی به «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان با تبریک  فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی بن مریم علیه‌السلام و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۴ افزود: امروزه چالش‌های متعددی گریبان‌گیر جوامع بشری شده است که مهمترین آن لشکرکشی رژیم صهیونیستی به باریکه غزه است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: متأسفانه با برخورد نکردن قاطعانه سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی با جنایات رژیم اسرائیل در حمله به باریکه غزه از یک سو و حمایت دولت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از این رژیم از سوی دیگر، بیش از ۲۰ هزار انسان مظلوم به ویژه زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب اسرائیل در باریکه غزه به شهادت رسیدند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد در آستانه سال جدید میلادی، تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه تلاش کنند و با تمسک و استعانت از آئین پر مهر انبیاء الهی به ویژه حضرت عیسی مسیح (ع)، بر چالش‌های متعدد بشری فائق آمده و گام‌های موثری در مسیر رشد و اعتلای ملت‌ها برداشته شود.

رئیسی: کوچ اجباری مردم غزه در دستور کار آمریکا است

کلیدواژه