جدی 08, 1402 16:19 Asia/Kabul
  • تاکید خطیب جمعه تهران بر زنده نگه داشتن حماسه 9 دی
    تاکید خطیب جمعه تهران بر زنده نگه داشتن حماسه 9 دی

خطیب جمعه تهران بر زنده نگه داشتن حماس 9 دی تاکید کرد و گفت: تدابیر و صبر راهبردی رهبر معظم انقلاب و حضور تمام کننده مردم در ۹ دی، ایران را از فتنه خطرناک 88 نجات داد.

به گزارش رادیو دری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تهران گفت: باید روز نهم دی را زنده نگه داریم و با بصیرت راه را بر فتنه‌گران ببندیم .

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در فتنه آمریکایی سال ۸۸ هجری شمسی، دشمنان قسم خورده ایران تدارک دیده بودند که اگر قبل از انتخابات موفق نشوند، بعد از انتخابات دست به کار شوند و همان طور که در سال ۸۸ دیدید خطرناک ترین فتنه بعد از انقلاب رقم خورد.

حجت‌الاسلام علی اکبری در ادامه با اشاره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ایران در اسفند 1402 چهار راهبرد رهبر معظم  انقلاب را درباره  مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات یادآور شد و اضافه کرد: انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است که منافع مردم در آن صیانت می‌شود.

او همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهر تهران با اشاره به بیانات روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در دیدار بانوان گفت: هویت سوزی و زنده به گور کردن هویت زن امروز، تخصص جاهلیت مدرن است.

نهم دی سال 1388 (30 دسامبر 2009) یادآور راهپیمایی میلیونی مردم ایران در اعلام برائت از ساختارشکنان جامعه و پاسخ قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

کلیدواژه