جدی 08, 1395 18:24 Asia/Kabul
  • حماسه 9 دی؛ نشان دهنده هوشمندی ملت ایران مقابل فتنه دشمن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای با پاسداشت حماسه 9 دی 1388 بصیرت و هوشمندی ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع جبهه دشمن در فتنه‌آفرینی‌های جدید عنوان کرد.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده است: حماسه 9 دی نمونه‌ای از ظرفیت‌های وحدت و یکپارچگی ملی در تقابل با جبهه دشمن حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و ماندگار کردن آن در تاریخ ایران، تأثیر مستقیم برماندگاری انقلاب و پیش روندگی نظام جمهوری اسلامی دارد.

این بیانیه، فتنه 88 را تهاجم همه جانبه به اصل نظام و بنیان انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم توصیف و تصریح کرده است: ملت ایران با حماسه 9 دی، قدرت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در مهار فتنه‌ها و برهم زدن معادلات و محاسبات دشمنان آشکارتر کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این بیانیه آورده است: ملت ایران دیگر به دشمن اجازه نخواهد داد با حیله‌گری، مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را سلب و سودای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در ذهن بپروراند.

مردم ایران در راهپیمایی میلیونی خود در نهم دی سال 1388 با اعلام برائت از ساختار شکنان در جامعه، پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری دادند که به بهانه تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

 

کلیدواژه