جدی 12, 1402 08:49 Asia/Kabul
  • رئیس مجلس ایران: مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است
    رئیس مجلس ایران: مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در دیدار با سخنگوی انصارالله یمن گفت: مسئولیت اصلی جنگ در باریکه غزه بر عهده آمریکا است.

به گزارش رادیو دری، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه در دیدار «محمد عبدالسلام » سخنگوی انصارالله یمن در تهران افزود: اگر حضور آمریکایی‌ها و حمایتشان در حوزه نظامی و مدیریتی نبود،امکان نداشت رژیم صهیونیستی حتی بتواند ضربه نخست عملیات "طوفان‌الاقصی" را تحمل کند.

قالیباف با اعلام حمایت ایران از محور مقاومت و اشاره به مجاهدتهای مردم یمن گفت: آمریکا در صدر فتنه برانگیزی و مشکلات جهان اسلام است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران همچنین  با اشاره به اتحاد و همگرایی جبهه مقاومت در مقابله با دشمن گفت: سنت‌های الهی و همراهی مردم به‌عنوان دو رکن اساسی پیروزی بر دشمن است.

سخنگوی انصارالله یمن نیز با حمایت گسترده ملت یمن از مردم فلسطین، گفت: موضع مردم یمن در قبال این مسأله، برگرفته از ایمان و عقیده آن‌هاست.

عبدالسلام با  قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت یمن، افزود: توانمندی‌های یمن که امروز شامل سلاح و اراده ملت یمن است، در خدمت مصالح مسلمانان است.سخنگوی انصارالله یمن تصریح کرد: رویکرد فرهنگی، ایمانی و عقیدتی انصارالله  ایستادگی در برابر زورگویی‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه است.

انصارالله: اشغالگری آمریکا دوام نمی‌آورد

کلیدواژه