اسد 12, 1395 09:20 Asia/Kabul
  • بروجردی: مبارزه با گروه های تروریستی ادامه خواهد یافت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری تا پاکسازی همه عناصر تروریست ادامه خواهد یافت.

«علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه بعد از دیدار با هیاتی از اعضای فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مقاومت پنج ساله مردم و دولت سوریه و همچنین پایداری مردم عراق با وجود همه کارشکنی های آمریکا و همپیمانان منطقه ای و اروپائی آن به نتیجه رسیده است و سیر نزولی حیات گروههای تروریستی تکفیری ادامه دارد.

بروجردی و هیات همراه همچنین بعد از ادای احترام به شهدای مقاومت در روضه الشهیدین تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همچنان آماده است تا به ارتش قهرمان لبنان برای مبارزه با دشمن صهیونیستی و تروریسم تکفیری کمک تسلیحاتی ارائه کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: همه در لبنان و منطقه می دانند که نیت و تمایل ایران برای ارائه کمک تسلیحاتی و تجهیزات نظامی لازم صادقانه است و این نیت همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران برای سفری دو روزه و دیدار با مقامات لبنانی روز دوشنبه در صدر هیاتی وارد بیروت شد.

کلیدواژه