جدی 13, 1402 12:50 Asia/Kabul
  • واکنش وزیر خارجه ایران به ترور «صالح العاروری» از سوی رژیم صهیونیستی
    واکنش وزیر خارجه ایران به ترور «صالح العاروری» از سوی رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه ایران فعالیت شرورانه ماشین ترور رژیم صهیونیستی در سایر کشورها را تهدید واقعی صلح و امنیت و زنگ هشداری برای امنیت منطقه دانست.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران در شبکه اجتماعی "ایکس" با محکوم کردن ترور نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و دو ‌نفر از فرماندهان گردان‌های القسام از طرف رژیم صهیونیستی تصریح کرد،‏ این چنین عملیات‌های بزدلانه تروریستی ثابت می‌کند که رژیم‌ صهیونیستی پس از هفته‌ها جنایت جنگی و نسل‌کشی و ویرانی در غزه و کرانه باختری رود اردن، علی‌رغم حمایت مستقیم آمریکابه هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

اقدام رژیم صهیونیستی در ترور نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و فرماندهان مقاومت  در بیروت با واکنش های گسترده ای همراه شده است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، «سمیر فندی» و «عزام الاقرع» از فرماندهان عزالدین قسام و «محمود زکی شاهین»، «محمد الریس»، «محمد بشاشه» و«احمد حمود» از اعضای حماس در حمله تروریستی سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی در بیروت، پایتخت لبنان، به شهادت رسیدند.

شهادت نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

کلیدواژه