جدی 16, 1402 16:12 Asia/Kabul
  • خون شهدا استکبار  را رسواتر و رژیم صهیونیستی را به پایان کار خود نزدیکتر خواهد کرد

معاون آموزشی جامعه النور تاکید کرد: خون شهدا در کشورهای اسلامی استکبار را رسوا تر و رژیم صهیونیستی را به پایان کار خود نزدیکتر خواهد کرد.

مولوی یعقوب سامانی در گفت و گو با برنامه انعکاس رادیو دری با اشاره به انفجارهای تروریستی و فاجعه بار کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طی سال های اخیر تحولات شگفت انگیزی در منطقه رخ داده مانند اخراج نیروهای امریکایی از افغانستان و عراق و

اخیرا هم عملیات طوفان الاقصی و حرکت نیروهای مقاومت در یمن، لبنان، سوریه که همه دست به دست هم داد تا هیبت پوشالی استکبار جهانی به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی فرو بپاشد.

وی افزود: به این ترتیب آن ها درصدد انجام برخی فعالیت ها در منطقه برآمدند تا آبروی نداشته و به زعم خودشان رفته خود را بازگردانند که از شهادت معاونت سیاسی حماس گرفته تا شهادت شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنان حمله به پایگاه های حشدالشعبی در عراق در همین راستا قابل ارزیابی است اما به توفیقی دست نخواهند یافت.

به گفته این عالم اهل سنت افغان رژیم صهیونیستی و ایادی اش پایبند به مسایل انسانی نیستند و همانگونه که غیرنظامیان بی دفاع را در غزه به شهادت می رسانند در جمهوری اسلامی ایران هم افراد غیرنظامی شامل زنان و کودکان را که در مراسم گرامیداشت شهدا شرکت کرده بودند به خاک و خون کشیدند، دشمنان در برابر مسلمانان متحد شده اند و مسلمانان هم باید در برابر دشمنان متحد و یکپارچه شوند که به این ترتیب رژیم صهیونیستی به نابودی کشانده خواهد شد.

مولوی سامانی اظهار کرد: حوادثی مانند ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه، ترور معاون سیاسی حماس و فاجعه کرمان و شهادت جمع زیادی از مردم سوگوار در این شهر همه به هم مربوط هستند و در خطه جبهه مقاومت انجام می شود. این حوادث بار دیگر باعث بیداری جامعه اسلامی و اتحاد و یکپارچگی بیشتر مسلمانان و جبهه مقاومت شد.

این کارشناس فرهنگی-مذهبی عنوان کرد: خون هایی که در کشورهای مختلف مانند لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان و ایران ریخته می شود نشان دهنده برادری این ملت های مسلمان و وحدت آرمان آنان است و این آرمان هم آزادی قدس شریف است که انشاءالله به زودی توسط جبهه مقاومت اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعضای مقاومت در حال نصرت دین خدا هستند و بر اساس وعده الهی خداوند آنان را نصرت و یاری خواهد کرد چنانکه تا کنون هم مسلمانان را یاری کرده که نشانه های تاریخی آن هم فراوان است مانند تجاوزهایی که انگلیس، شوروی و امریکا به افغانستان داشتند و در نهایت با خفت از این کشور خارج شدند، حالا هم خون شهدا باعث تقویت جبهه مقاومت شده و با یاری خداوند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

 

کلیدواژه