ثور 23, 1403 19:27 Asia/Kabul
  • خودکشی ۱۰ نظامی صهیونیست پس از طوفان الاقصی
    خودکشی ۱۰ نظامی صهیونیست پس از طوفان الاقصی

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از تشدید بیماری‌های روانی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و خودکشی ۱۰ افسر و نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون خبر داده است.

به گزارش رادیو دری؛ «هاآرتص» در گزارشی به افزایش خودکشی در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرده و نوشته است: موارد خودکشی در میان نظامیان ارتش اسرائیل از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون به ۱۰ مورد رسیده است.

این رسانه صهیونیستی از شلیک نظامیان صهیونیست به خود یا منفجر کردن خود خبر داده و وضعیت روحی و روانی آنها را دردناک توصیف کرده است.

هاآرتص، دلیل خودکشی نظامیان صهیونیست را شرایط روحی آنها پس از شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی اعلام کرد.

همچنین براساس گزارش سازمان پخش رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه، مشکلات روحی و روانی، استفاده از قرص‌ خواب و آرام‌بخش و مواد مخدر در سرزمین های اشغالی سه برابر شده است.

این گزارش نشان می دهد که مصرف مواد مخدر بین آوارگان صهیونیست، افزایش یافته، به طوری که براساس آمار ۳۳ درصد این افراد از مواد مخدر استفاده می کنند.

منابع صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که  از آغاز جنگ علیه نوار غزه، ۹ هزار نظامی این رژیم، خدمات روان درمانی دریافت کرده‌ و یک چهارم آنها دوباره به جنگ بازنگشته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی به کشته شدن۶۲۰ افسر و نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر تاکنون اذعان کرده است.

افزایش درخواست صهیونیست‌ها برای دریافت کمک‌های روانی

250 نظامی روانی شده در جنگ غزه از ارتش اسراییل اخراج شدند

کلیدواژه