جدی 09, 1395 13:18 Asia/Kabul
  • "حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی" تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت، صبر ، بصیرت، موقعیت شناسی و دشمن شناسی مهمترین پیام حماسه 9 دی 1388 برای ایران و جهان بود.

امروز 9 دی (جدی) هفتمین سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388  است.

"حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی" تولیت آستان قدس رضوی در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی ، روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی (ره) تهران، گفت، حضور حماسی و پرشکوه مردم انقلابی ایران در 9 دی یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

"حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی" تصریح کرد، مردم ایران تاکنون در صحنه های گوناگون از انقلاب و نظام  اسلامی و ولایت فقیه دفاع و دشمنان را شگفت زده کرده اند.

ابراهیم رئیسی همچنین روحیه ایستادگی را مهمترین مولفه قدرت ایران دانست و تاکید کرد، پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 22 روزه و 33 روزه در لبنان و فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای به بند کشیدن انقلابیون و آزادیخواهان سراسر جهان گفت، اگر دشمن بتواند شیخ نمرها ، زکزاکی ها و یا شیخ عیسی قاسم ها را حذف کند به هیچ عنوان نمی تواند حرکت توحیدی ملت ها را برای خدا شناسی و عدالت خواهی به بند بکشد. 

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد، درماندگی عربستان در برابر مقاومت 20 ماهه مردم یمن و مقاومت مردم عراق و سوریه در برابر تهاجم استکبار ناشی از بصیرت و مقاومت این ملت ها در برابر دشمن است.

 

کلیدواژه