جدی 26, 1402 08:39 Asia/Kabul
  • بیانیه سپاه پاسداران درمورد موشک باران مقر گروهک های تروریستی در منطقه
    بیانیه سپاه پاسداران درمورد موشک باران مقر گروهک های تروریستی در منطقه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه شنبه با صدور 3 اطلاعیه جداگانه از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

به گزارش رادیو دری، در اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است،  در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه  با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره 2 خود نیز خاطرنشان کرد، در پاسخ به جنایات اخیر گروهک های تروریستی،  در کرمان و راسک؛ محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سرزمین های اشغالی سوریه  شناسایی و  با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم  شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهد، گروهک های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آنها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

عصر چهارشنبه سوم ژانویه، در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی" در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در جنوب ایران، دو انفجار تروریستی در میان زائران روی داد که بر اثرآن،  94  نفر ازجمله چند کودک به شهادت رسیدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت.

در حمله اخیر  تروریست های جیش الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان جنوب شرق ایران  نیز  11 نفر از نیروهای انتظامی ایران به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین در اطلاعیه شماره 3 خود آورده است  در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" در اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است،  این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا ایران  بوده است.

سپاه پاسداران: وحدت ارتش و سپاه ضامن امنیت ایران است

کلیدواژه