جدی 29, 1402 14:45 Asia/Kabul
  • وزارت اطلاعات ایران برای دستگیری یک تروریست داعشی از مردم کمک خواست
    وزارت اطلاعات ایران برای دستگیری یک تروریست داعشی از مردم کمک خواست

وزارت اطلاعات ایران با انتشار تصویر و نام یک عضو گروهک تروریستی داعش از مردم خواسته است هر گونه اطلاعات مرتبط با او را به شماره تلفن ۱۱۳ این وزارتخانه اطلاع دهند.

به گزارش رادیو دری؛ وزارت اطلاعات ایران در اطلاعیه ای با اشاره به بازداشت شمار زیادی  از تروریست های داعش در مناطق مختلف ایران، از شناسایی و رهگیری یکی از سرکردگان گروهک صهیونیستی داعش به نام «محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» خبر داده که طبق آخرین رد‌های به‌دست آمده، وارد منطقه‌ای در غرب تهران شده است.

این اطلاعیه می افزاید: این فرد تروریست از جمله مرتبطان مستقیم عبدالحکیم توحیدی فرمانده‌ عملیات تروریستی داعش است که در گذشته به اتهام طراحی عملیات انتحاری در دانشگاه کابل، بازداشت و پس از یک‌ سال حضور در زندان بگرام، از زندان آزاد شده و مجدداً به اعمال تبهکارانه روی آورده است.

 

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: تاکنون تعدادی از اطرافیان «عادل پنجشیری» که همگی عضو داعش بوده اند، شناسایی و بازداشت شده‌اند، اما شخص محمد عادل عارف (عادل پنجشیری) فراری و تحت تعقیب است.

وزارت اطلاعات ایران با انتشار تصویر این تروریست سابقه‌دار، از شهروندان خواسته است هر گونه اطلاعاتی از نامبرده را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (شماره ۱۱۳) گزارش دهند.

وزارت اطلاعات ایران از دستگیری شماری از تروریست‌های داعش در این کشور خبر داد

کلیدواژه