دلو 02, 1402 12:25 Asia/Kabul
  • پیکر شهدای ایرانی حمله رژیم صهیونیستی به سوریه در تهران تشییع شد
    پیکر شهدای ایرانی حمله رژیم صهیونیستی به سوریه در تهران تشییع شد

پیکر مطهر سه مستشار نظامی ایرانی که در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند، امروز دوشنبه بلر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور تهران تا خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش رادیو دری؛  پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم، پاسدار شهید سردار "صادق امیدزاده"، پاسدار شهید سردار "حسین محمدی" و پاسدار شهید "محمد امین صمدی" صبح امروز  با حضور مسؤولان و قشرهای مختلف مردم در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع و پیکر سردار امیدزاده برای خاکسپاری به زادگاهش کرمانشاه منتقل شد.

مردم ایران اسلامی در این مراسم با شعار انتقام، پاسخ سخت به جنایتکاران را خواستار صهیونیست شدند.

پیکر دو شهید دیگر جنایت صهیونیست ها، علی آقازاده و سعید کریمی نیز در شهر قم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

رئیس‌جمهوی اسلامی ایران شنبه شب درباره اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در حمله به منطقه زینبیه دمشق و شهادت مستشاران ایرانی گفت: بی‌شک تداوم این‌‏گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند."

"سید ابراهیم رئیسی" افزود: با شکست رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف نظامی در باریکه غزه، این رژیم به تاکتیک ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است. 

 روز شنبه در حمله جنگنده های صهیونیست به یک خانه مسکونی در غرب دمشق، پنج نفر از مستشاران نظامی ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

پنج شهید در حمله رژیم صهیونیستی به غرب دمشق

وزیر امورخارجه ایران: فعالیت مستشاران نظامی ایران برای مبارزه با تروریسم با قدرت ادامه می‌یابد

رئیسی: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

کلیدواژه