دلو 13, 1402 19:44 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: ایران مستقل‌ترین کشور جهان است
    خطیب جمعه تهران: ایران مستقل‌ترین کشور جهان است

خطیب نماز جمعه تهران جمهوری اسلامی ایران را مستقل‌ترین کشور جهان خواند.

به گزارش رادیو دری، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، رژیم های قاجار و پهلوی را دست نشانده بیگانگان دانست و گفت: با انقلاب اسلامی، ایران مستقل شد و افتخار می‌کنیم که امروز مستقل‌ترین کشور جهان، جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر نعمت پیروزی انقلاب است و شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند (حوت) مجلس شورای اسلامی ایران و مجلس خبرگان رهبری شکر نعمت حاکمیت دین، استقلال و آزادی در کشور است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در ادامه ضمن محکوم کردن تداوم حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تاکید کرد: پیروزی نهایی برای ملت فلسطین است .

آیت الله خاتمی با اشاره به اعلام قطر مبنی بر پیشرفت مذاکرات آتش بس در غزه و توقف حملات این رژیم  تأکید کرد: دو شرطی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در این آتش بس دارد (توقف دائم همه حملات رژیم اسرائیل و تبادل همه اسیران) معقول و عاقلانه است اما در عین حال فلسطینیان باید هوشیار باشند.

در حملات ارتش رژیم به مناطق مختلف باریکه غزه از هفتم اکتبر 2023 تاکنون بیش از  27 هزار فلسطینی شهید و بیش از 66 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورده است

کلیدواژه