دلو 20, 1402 16:33 Asia/Kabul
  • راه اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخاباتی در ایران
    راه اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخاباتی در ایران

۲۰۰ شبکه تلویزیونی برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران امروز جمعه با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش رادیو دری؛ در این مراسم، سیدابراهیم رئیسی، اقدام صدا و سیما را در راه‌اندازی این کانال‌ها یک رویداد ابتکاری، خلاقیتی ستودنی و حرکتی در مسیر مشارکت و رأی مردم دانست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت جایگاه جمهوریت نظام تصریح کرد: افتخار داریم که اعلام کنیم در این ۴۴ سال و در بهار ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب، کشوری هستیم که برای نام مردم، سخن مردم و رأی و مشارکت مردم اهمیت بسیاری قائل است.

رئیسی افزود: تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های دخیل در اداره کشور مبتنی بر رأی و خواست مردم تشکیل می‌شوند و هیچ بخشی در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد که متصل به رای مردم نباشد.

وی گفت: ابتکار سازمان صدا و سیما برای ایجاد ۲۰۰ شبکه تلویزیونی تبلیغاتی، زمینه را برای رقابت ایده‌ها و برنامه‌ها و همچنین گزینش بهتر و آگاهانه‌تر مردم فراهم کرده و این اقدام ابتکاری است که برای نخستین بار  انجام شده و بستر و ظرفیت آسان، ارزان، فراگیر و عادلانه ای را برای مشارکت مردم فراهم آورده است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: رسانه ملی که پیش از این شامل نزدیک به ۱۶۰ شبکه ملی، استانی و بین‌المللی بود در اقدامی آرمان خواهانه دارای ۲۰۰ کانال انتخاباتی شد.

پیمان جبلی افزود: این کانال‌های ۲۰۰ گانه ۲۴ ساعته به تعداد حوزه‌های انتخاباتی در اختیار نامزد‌ها قرار خواهد گرفت  تا آنها را از صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات بی‌نیاز کند و علاوه بر این نامزد‌هایی که از حمایت سیاسی احزاب بزرگ برخوردار نیستند بتوانند در صحنه رقابت برابر حاضر شوند و خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ایران یازدهم حوت برگزار می شود.

رهبر معظم انقلاب: انتخابات پرشور، تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی است

کلیدواژه