دلو 22, 1402 14:11 Asia/Kabul

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد مهاجران افغانستانی در چهار دهه گذشته در کنار ملت ایران بوده اند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش غزل حسین زاده خبرنگار رادیو دری، حسین شرافتی‌راد مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد مقدس، حضور مردم انقلابی را در این راهپیمایی «ارزشمند، با شکوه و توأم با شور و شعور» خواند و گفت: دوربین های داخلی و خارجی، حضور مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس از جمله مهاجرین را که بیش از چهار دهه است مهمان مردم ایران هستند و در کنار مردم ایران ایستاده اند، به تصویر می کشند.

شرافتی راد با اشاره به تشییع پیکر پنج شهید فاطمیون در مشهد مقدس در روزهای اخیر، گفت: مهاجرین عزیز در چهار دهه گذشته در همه صحنه ها کنار مردم ایران بودند و شهید دادند و به کوری چشم دشمنان، علیرغم همه اقدامات سوء دشمن امروز نشان دادند که پای انقلاب و نظام و شهدا ایستاده اند و از مسیری که حاج قاسم تعریف کرده خارج نخواهند شد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد دشمن بداند ایرانی هراسی و افغان هراسی هیچگاه جواب نخواهد داد.

تشییع پیکر پنج شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی

کلیدواژه