دلو 30, 1402 10:37 Asia/Kabul
  • آمریکا روزی صد میلیون دلار به جلادان صهیونیست پاداش می‌دهد
    آمریکا روزی صد میلیون دلار به جلادان صهیونیست پاداش می‌دهد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی در مجلس سنای آمریکا را پاداش این کشور به نتانیاهو و جلادان رژیم صهیونیست حاضر در نبرد نابرابر غزه دانست.

مجلس سنای آمریکا هفته گذشته طرح 95.3 میلیارد دلاری که به بسته امنیت ملی معروف شده را به تصویب رساند. این بسته شامل مفادی برای ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان است که 14 میلیارد دلار آن به رژیم نسل کش اسرائیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش رادیو دری؛ ناصر کنعانی در حساب ایکس خود نوشت: تصویب اعطای کمک 14 میلیارد دلاری واشنگتن به رژیم صهیونیستی در مجلس سنای آمریکا آن هم از جیب مالیات دهندگان آمریکایی، به این معناست که "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژِیم اسرائیل و سایر جلادان حاضر در صحنه نبرد نابرابر ‎غزه، بابت کشتار غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی، روزانه پاداشی به ارزش صد میلیون دلار از سوی آمریکا دریافت خواهند کرد.

کنعانی با تاکید بر توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه افزود: فقط ساختارهای فاسد و مستبدی که بر اساس کشتار انسان‌ها بناشده باشند، می‌توانند نسبت به قتل عام بی‌گناهان این چنین ولخرجی کنند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در پایان خطاب به آمریکایی ها که حامی اصلی کشتار مردم فلسطین به دست صهیونیست‌ها هستند نوشت: «نسل‌کُشی را متوقف کنید.»

دولت آمریکا با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در هفتم اکتبر؛ هر ماه، کمک‌های همه جانبه خود به این رژیم جنایتکار به ویژه ارسال انواع سلاح، مهمات و بمب‌ها را افزایش داده که خود نشاندهنده این واقعیت است که کاخ سفید و مقامات آمریکا در جنایات ضد بشری صهیونیستها علیه ملت مظلوم فلسطین شریک هستنند.

کنعانی: آمریکا، انگلیس و کانادا باید به عنوان شریک جرم اسرائیل پاسخگو باشند

کنعانی: خون‌آشامان صهیونیست با حمایت آمریکا کشتار غزه را از سر گرفتند

کلیدواژه