حوت 06, 1402 13:11 Asia/Kabul
  • هلاکت سرکرده گروهک تروریستی جیش‌ الظلم در حمله نیروهای امنیتی ایران
    هلاکت سرکرده گروهک تروریستی جیش‌ الظلم در حمله نیروهای امنیتی ایران

سرکرده گروهک تروریستی "جیش الظلم" در حمله نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسید.

به گزارش رادیو دری، «اسماعیل شه بخش» از سرکردگان گروهک تروریستی "جیش الظلم" و عامل اصلی عملیات تروریستی اخیر در جنوب شرق ایران به همراه تعدادی از همراهانش در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسید.

گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود اقدام ضد نیروهای حافظ امنیت و مردم بی‌گناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی 2010  در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران از آن جمله است.

همچنین اقدام تروریستی ضد نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال 2011  که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان سیستان و بلوچستان شد، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک تروریستی است.

نیروهای امنیتی ایران همچنین «اکرم لاهوری» تروریست معروف را در استان هرمزگان، جنوب ایران، و یک عنصر گروهک ضد انقلاب را در شهرستان  سرپل‌ذهاب، استان کرمانشاه، غرب ایران، دستگیر کردند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت های مختلفی برای براندازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنان صورت گرفته، اما همگی این توطئه ها خنثی شده است.

هلاکت سرکرده گروهک «جیش الظلم» در ایالت بلوچستان پاکستان

کلیدواژه