اسد 12, 1395 15:01 Asia/Kabul
  • امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران
    امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران گفت:نیروی دریایی اردو در صورت در اختیار داشتن تجهیزات مناسب، می‌تواند در آب‌های دنیا دریانوردی کند و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز خود به دانسته‌های دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)؛ امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در حاشیه مراسم بازدید از مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران با تأکیدبر اینکه نیروی دریایی راهبردی ، نیرویی تجهیزات محور است،تصریح کرد:نیروی دریایی اردو در صورت در اختیار داشتن تجهیزات مناسب، می‌تواند در آب‌های دنیا دریانوردی کند و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

فرمانده نیروی دریایی اردوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم خودکفایی و نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی در این زمینه،افزود:همانطور که مقام معظم رهبری برای جهاد دانشگاهی تأکید کرده‌اند، این نهاد باید بکوشد تا در جهت خودکفایی علمی و تأمین تجهیزات مورد نیاز روی پای خود بایستد.

 

کلیدواژه