حوت 28, 1402 16:25 Asia/Kabul
  • وزارت خارجه ایران: رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخته است
    وزارت خارجه ایران: رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخته است

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها جنگ در باریکه غزه، حتی آینده را هم برای همیشه باخته است.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اشاره به اظهارات اسحاق بریک نظامی بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی که گفته بود اسرائیل جنگ با حماس را باخته و متحدان خود در جهان را نیز از دست داده است، نوشت: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در باریکه غزه را نباخت، بلکه آینده را نیز برای همیشه باخت.

کنعانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌دانند که نه در مقابل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند و بی تردید آینده از آن فلسطین و ننگ و بدنامی ابدی از آن رژیم اسرائیل است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به این که رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت، افزود: این رژیم جعلی ۳۱ هزار انسان شامل ۲۲ هزار زن و کودک را در بیش از پنج ماه در باریکه غزه به شهادت رساند اما با کشتن هر انسان فلسطینی، مسأله فلسطین زنده‌تر شد و جای خود را در جهان و افکار عمومی دنیا بیش از قبل بازیافت.

اسحاق بریک سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم اسرائیل در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی "معاریو" نوشته است که «نمی‌توان برای مدت طولانی به مردم دروغ گفت. ما جنگ با حماس را باختیم، همانطور که متحدان خود در جهان را نیز از دست دادیم. هدفِ نابودی کامل حماس از فهرست برنامه‌هایمان برداشته شد و اسرا را نیز باز پس نگرفتیم.»

لاپید: شکست نتانیاهو در عملیات الاقصی فاجعه‌بار بود

کلیدواژه