حمل 10, 1403 12:53 Asia/Kabul
  • پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات \\\\\\\
    پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات \\\\\\\"طوفان الاقصی \\\\\\\" کشتار مردم بی‌گناه بود

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران گفت، پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات "طوفان الاقصی" فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران روز جمعه در دیدار«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به تهران سفر کرده است، با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر "طوفان الاقصی" در هفتم اکتبر گذشته عملیات بزرگی بود که شکست تامین‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد، این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت، اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند یقیناً تا الان فروپاشی این رژیم اشغالگر اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشار‌های وارد شده، افزود، مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود، آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

اسماعیل هنیه نیز گفت: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی نشود ولی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

 رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیرو‌های مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد، از توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان و و فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان ملت فلسطین قدردانی کرد.

رئیسی: فلسطین به مساله جهان بشریت تبدیل شده است

کلیدواژه