حمل 16, 1403 11:27 Asia/Kabul
  • حمایت ایران از گروه های مقاومت برای تحقق آرمان های قدس
    حمایت ایران از گروه های مقاومت برای تحقق آرمان های قدس

سفیر ایران در اندونزی گفت: تهران در مقابله با تجاوزگری و برای حمایت از آرمان های قدس به دور از نگاه حزبی، گروهی یا مذهبی از همه گروه‌های مقاومت پشتیبانی می کند.

به گزارش رادیو دری، «محمد بروجردی» سفیر ایران در اندونزی در نشست مطبوعاتی به مناسبت روز جهانی قدس، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همانند اندونزی، حمایت از مردم مظلوم و مقابله با اشغالگری را مسئولیت اساسی خود می‌داند، تاکید کرد، ایران  در مقابله با تجاوزگری و برای حمایت از آرمان های قدس به دور از نگاه حزبی، گروهی یا مذهبی از همه گروه‌های مقاومت پشتیبانی کرده و خواهد کرد.

سفیر ایران در اندونزی افزود: سابقه و رفتارهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد اشغالگران قدس در صورتی که با رویکرد جدی جامعه جهانی یا کشورهای اسلامی مواجه نشوند، به ماهیت تجاوزکارانه خود ادامه خواهند داد و هیچ یک از کشورهای غرب آسیا از تعرض و جنگ افروزی این رژیم در امان نخواهند بود.

بروجردی همچنین با قدردانی از دولتمردان اندونزیایی به علت موضع گیری و تحرک دیپلماتیک درباره نسل کشی اسرائیل در باریکه غزه، از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی این کشور خواست رسالت رسانه‌ای خود را در قبال افشای نسل کشی رژیم صهیونیستی و آگاه سازی افکار عمومی مسلمانان جهان در آستانه روز قدس به طور شایسته ایفا کنند.

سفیر ایران در اندونزی همچنین با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق با بیان این که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند جنگ را در منطقه گسترش دهد تا بتواند از باتلاقی که در آن گرفتار شده است، رهایی یابد، تصریح کرد، این اقدام صهیونیست بار دیگر اثبات کرد که خوی تجاوزگری حد و مرزی نمی‌شناسد.

عصر روز دوشنبه (اول آوریل) در حمله موشکی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاج رحیمی» و پنج نفر از همراهان به شهادت رسیدند.

رئیسی: روز جهانی قدس نمادی برای بیرون راندن صهیونیستها از اراضی فلسطین است

کلیدواژه