حمل 16, 1403 15:10 Asia/Kabul
  • سردار پاکپور: ۱۵ تروریست در راسک و چابهار به هلاکت رسیدند
    سردار پاکپور: ۱۵ تروریست در راسک و چابهار به هلاکت رسیدند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت در سه عملیات تروریستی جنوب شرق ایران تاکنون ۱۵ تروریست به هلاکت رسیده اند.

به گزارش رادیو دری، یک گروه تروریستی که خود را "جیش العدل" می‌خواند اما بین مردم ایران به سبب جنایت‌هایش به جیش الظلم معروف است، چهارشنبه شب در اقدامی همزمان تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت ایران، طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه گفت: در چابهار دو منطقه سپاه، دریابانی و کلانتری ۱۱ هدف گروهک‌های تروریستی قرار گرفت.

وی افزود: نیت تروریست‌ها این بود که اول نگهبان‌ها را هدف قرار دهند که در این رابطه پنج نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

سردار پاکپور با اشاره به گروگانگیری تروریست‌ها نیز گفت: با ورود نیروهای سپاه، تمامی گروگان ها آزاد شدند و واحدهای ویژه در حال پاکسازی منطقه هستند.

وی از احتمال افزایش آمار تلفات تروریست ها خبر داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد، پنج نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز شهید شدند که سه نفر از آنها از نیروهای نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

سردار پاکپور گفت هم اکنون اوضاع امنیتی در چابهار و راسک عادی است.

حمله تروریستی در جنوب شرق ایران

کلیدواژه