حمل 18, 1403 13:10 Asia/Kabul

‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت:‌ حمله اسرائیل بی پاسخ نخواهد ماند و ما دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش رادیو دری؛ سرلشکر باقری در مراسم تشییع سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان با اشاره به حمله اخیر صهیونیست ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن هفت تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه افزود: ما زمان، نوع و نحوه عملیات را تعیین خواهیم کرد، عملیات ما قطعا با دقت و با حداکثر آسیب به دشمن انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: حمله به کنسولگری ایران در سوریه از سر استیصال رژیم صهیونیستی بوده است، اما ما دشمن را با کمک دلاورمردان خود پشیمان می‌کنیم و حتما انتقام خواهیم گرفت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه آمریکا شریک صهیونیست هاست تاکید کرد: آمریکا چه بپذیرد یا نپذیرد و تکذیب کند؛ نقش آشکارش در جنایات رژیم صهیونیستی، مشخص و مسوولیت حادثه اخیر کنسولگری سوریه بر عهده اوست و باید پاسخگو باشد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صدد بود تا جهان اسلام را با نمایندگی تام خود در منطقه حیاتی و راهبری غرب آسیا به اختیار در بیاورد، اما با تلاش رزمندگان نیروی قدس و یاران آنها، مردم فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و سایر نقاط جهان اسلام و ملت بزرگ ایران، منحنی معکوس و افول این رژیم در پیش گرفته شد.

وی اظهار کرد: ملت ایران روز گذشته به برکت عملیات بی نظیر طوفان‌الاقصی و برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش روز قدس بی نظیری را در تاریخ انقلاب وجهان خلق کردند تا آمریکا جنایتکار و صهیونیست ظالم و کودک کش بداند عمر این رژیم به سرآمده است و راه دوری تا نابودی این رژیم نیست.

‌رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: طوفان الاقصی به عنوان عملیات تعیین کننده در ۱۵ میزان/ مهر سال گذشته بخش کوچکی از این کوه یخ بزرگ را نمایان کرد؛ عملیاتی بی نظیر از سوی حداکثر هزار رزمنده که بیش از ۱۵ سال در محاصره کامل بودند و به صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح هجوم بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

سرلشکر باقری گفت: غزه، سرزمینی کوچکی با وسعت چهار کیلومتر است؛ کشوری که مدت ۱۶ سال در محاصره باشد و بمباران شود؛ رهبران مقاومتش ترور شوند و در این شرایط این رزمندگان با حفر تونل در زیر تونل‌ها صنعت دفاعی ایجاد کردند و نیرو آموزش دادند و چنین بلایی را سر صهیونیست‌ها آوردند.

عصر دوشنبه 13 حمل 1403، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف حمله موشکی قرار دادند که در  این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و 5 تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا‌بابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت رسیدند.

وقتی سردبیر رادیو اسراییل هدف صهیونیست‌ها را از حمله به کنسولگری ایران فاش می‌کند

تشییع پیکرهای پاسداران شهید در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه

کلیدواژه