حمل 23, 1403 09:16 Asia/Kabul
  • تسلیت رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسماعیل هنیه در پی شهادت فرزندانش
    تسلیت رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسماعیل هنیه در پی شهادت فرزندانش

رئیس جمهوری اسلامی ایران شهادت تعدادی از اعضای خانواده رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «اسماعیل هنیه»، اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی غزه که منجر به شهادت شماری از مردم مظلوم فلسطین از جمله  سه نفر از فرزندان و سه نفراز نوه های هنیه شد، را محکوم کرد.

رئیسی افزود: بی‌شک این جنایت، خوی وحشیگری و کودک کشی رژیم نسل کش اسرائیل را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت، در جنایت ضد بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، متاسفانه در مقابل چنین جنایات بی‌سابقه در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره‌گر هستند بلکه با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار اینگونه جنایات فراهم می‌کنند و قطعا شریک جرم این رژیم منفور هستند.

همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هم در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بمناسبت شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده ایشان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

دیروز (چهارشنبه) (10آوریل) در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی حامل فرزندان و نوه های «اسماعیل هنیه» رئیس دفترسیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) در اردوگاه الشاطی غزه ، سه نفر از فرزندان و سه نفراز نوه های هنیه شهید شدند.

شهادت پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه در حمله جنگنده‌های صهیونیست

کلیدواژه