حمل 26, 1403 08:32 Asia/Kabul
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل
    اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد، هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به گزارش رادیو دری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت مهار نکردن این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید تصریح کرد، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به ملت قهرمان ایران اطمینان داد، سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد کرد.

۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت نفر از مستشاران قانونی کشور و واکنش نشان ندادن صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه 26حمل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

ادامه آماده‌باش صهیونیست ها از بیم حمله تلافی‌جویانه ایران

کلیدواژه