ثور 05, 1403 08:56 Asia/Kabul
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: شرایط منطقه تغییر کرده است
    رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: شرایط منطقه تغییر کرده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: منطقه غرب آسیا قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آئین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، افزود: در عملیات تنبیهی وعده صادق، پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق داده شد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، 13حمل در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد

در همین راستا، بامداد روز یکشنبه 26حمل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

عملیات «وعده صادق»؛ نمایش هماهنگی موفق دستگاه دیپلماسی و نیروهای مسلح ایران

کلیدواژه