ثور 10, 1403 15:03 Asia/Kabul
  • سخنگوی سپاه پاسداران: حمایت 10 کشور از صهیونیست‌ها موفقیتی نداشت
    سخنگوی سپاه پاسداران: حمایت 10 کشور از صهیونیست‌ها موفقیتی نداشت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت حمایت 10 کشور در حوزه پدافندی در عملیات تنبیهی وعده صادق به رژیم صهیونیستی هیچ فایده ای برای صهیونیست‌ها نداشت.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز -دوشنبه- در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی-سیاسی سپاه و بسیج با اشاره به عملیات تنبیهی وعده صادق ضد رژیم صهیونیستی افزود: این عملیات با سلاح‌های تولید ایران صورت گرفت و عظمت آن به گونه ای بود که دشمنان باید مدت‌ها چگونگی آن را بررسی کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی حمایت از فلسطین را قوت بخشید و ضد رژیمی انجام شد که در گذشته بارها مدعی شده بود قلعه‌ای امن در منطقه است.

سرتیپ شریف در عین حال عملیات وعده صادق را اقدامی غافلگیرکننده ندانست و گفت: زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد، دشمن صهیونیست و حامیانش منتظر ادامه حملات موشکی ایران بودند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات تنبیهی وعده صادق علاوه بر ملت ایران، همه شیعیان و آزادیخواهان دنیا را نیز شاد کرد، گفت: فلسطین به عنوان مساله‌ اصلی جهان اسلام در ایران مطرح است و نزدیک به 80 سال از اشغال فلسطین توسط رژیم اسرائیل می‌گذرد و آمریکا و اذنابش حامی این رژیم بوده و هستند.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اول آوریل 2024 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد.

در همین راستا بامداد روز یکشنبه 26 فروردین/حمل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

فرمانده کل ارتش ایران: هر تهدیدی ضد ایران پاسخی شدید در پی دارد

کلیدواژه