ثور 18, 1403 17:02 Asia/Kabul
  • ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد
    ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم و تصریح کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ صورت گرفته است.

به گزارش رادیو دری؛ ناصر کنعانی افزود: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده است و قطعا اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: همان طور که قبلا بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری است و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند.

کنعانی تاکید کرد: قطعا مسوولیت جنایات و خونریزی به خصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکاست و این جنایتکاران باید پاسخگو باشند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مجددا از نهادهای حقوقی و قضایی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع کند و آنان را به پای میز محاکمه بکشاند و مجازات کند.

 ناصر کنعانی: اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ ضد غزه

کلیدواژه