ثور 19, 1403 09:03 Asia/Kabul
  • رئیسی: عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
    رئیسی: عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران عملیات وعده صادق را عامل ایجاد احساس غرور ملی  و نقطه عطف اجماع ساز دانست و گفت: این عملیات  ثابت کرد که ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم عملیات وعده صادق را جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی خواند و گفت: در جایی مذاکره و در جایی موشک می‌تواند مساله را حل کند و ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم، اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.

رئیسی تصریح کرد: کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های دنیا اگر بخواهند با ایران روابط خوبی داشته باشند ما آمادگی داریم که دست آنها را به گرمی بفشاریم.

رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم گفتمان عقلانیت انقلابی جایگزین دیپلماسی التماسی شده است، گفت: یکی از جلوه‌های این عقلانیت انقلابی، رونق اقتصادی در کشور خواهد بود.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، 13حمل در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 

در همین راستا،بامداد روز یکشنبه (14 آوریل 2024) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

رئیسی: عملیات وعده صادق اقدامی محدود و تنبیهی ضد صهیونیست‌ها بود

خطیب جمعه تهران: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت

کلیدواژه