ثور 30, 1403 20:14 Asia/Kabul

در پی فرود سخت بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و جستجوها برای یافتن بالگرد، زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیسی و همراهیانش دست به دعا برداشتند و دعای توسل را زمزمه کردند.

به گزارش رادیو دری، همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر حادثه برای بالگرد رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی، قرائت دعای توسل برای سلامتی سید ابراهیم رئیسی و همه کارگزاران جمهوری اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی قرائت شد.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیزقلعه‌سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

احمد وحیدی وزیر کشور ایران در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

وحیدی افزود: گروه‌های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است تا رسیدن به منطقه نیاز به زمان باشد، کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تماسی با همراهان رئیس جمهور برقرار شده است، گفت: ارتباط با همراهان بوده ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده است و برقراری ارتباطات سخت است امیدواریم گروه‌های امدادی زودتر به منطقه وقوع حادثه برسند و اطلاعات بیشتری به ما منتقل کنند.

گزارش ها از سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران

کلیدواژه