جوزا 03, 1403 12:45 Asia/Kabul

پیکر پاک شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز به آغوش شهر شهادت رسید تا پس از سالها مجاهدت خستگی ناپذیر در جوار حرم نورانی مولایش امام علی بن موسی الرضا(ع) آرام گیرد.

به گزارش رادیو دری، مشهد الرضا از صبح امروز چشم انتظار پیکر مطهر فرزند مجاهد خویش است و سرانجام این انتظار پایان یافت و پیکر خادم الرضا آیت الله رئیسی به همراه پیکر دو تن دیگر از شهدای سانحه سقوط بالگرد شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهوری فقید، از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد این شهر شد.

Image Caption

اینجا مشهد است، شهر شهادت که شهدای خدمت را چون کبوترانی خونین بال در میان امواج خروشان اشک و حسرت و دلتنگی در میان گرفته است تا این مسافران بهشت را تا آغوش امام رووف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  همراهی کند.

مردم قدرشناس و شهید پرور مشهد که از ساعت ها پیش برای شرکت در مراسم تشییع شهیدان خدمت در خیابان ها حضور یافته اند، با دیدگانی اشکبار و بر سر و سینه زنان در فرودگاه مشهد به استقبال پیکرهای پاک شهدا رفته اند تا وداعی تاریخی و باشکوه را با خدمتگزاران راستین این مرز و بوم به ثبت رسانند.

پیکر شهید آیت الله رئیسی پس از تشییع بر دستان مردم غیرتمند مشهد برای خاکسپاری به رواق دارالسلام حرم مطهر رضوی منتقل خواهد شد.

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید رئیسی

شهید آیت‌الله رئیسی کجا به خاک سپرده می‌شود؟

کلیدواژه