جوزا 07, 1403 16:08 Asia/Kabul
  • تمجید رهبر شیعیان پاکستان از رئیس جمهور شهید ایران
    تمجید رهبر شیعیان پاکستان از رئیس جمهور شهید ایران

رهبر شیعیان پاکستان رئیس جمهوری شهید ایران را یک رهبر بزرگ، متفکر و سیاستمدار مقتدر در سطح بین المللی خواند.

به گزارش رادیو دری، علامه سیدساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در مراسم گرامیداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد و همایش قرآن و حدیث در اسلام‌آباد، شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهان آنها را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

رهبر شیعیان پاکستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چالش‌های متعددی را در طول تاریخ درخشان خود دیده و از این موانع و مصائب عبور کرده‌ است، افزود: جمهوری اسلامی با توانمندی قوی، مشکلات را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

وی با تمجید از مواضع مقتدرانه رئیس جمهوری ایران در دفاع از فلسطین، حمایت از مردم غزه و مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: سفر ماه گذشته ایشان به پاکستان پیام وحدت و همدلی را به همراه داشت و مردم پاکستان مدیون نگاه مشفقانه ایشان برای همگرایی و همسویی میان ملت‌های اسلامی هستند.

بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت/ثور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح یک سد در شمال غرب ایران دچار سانحه شد و سقوط کرد.

در این سانحه، رئیس جمهور به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه شهر تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

امیرقطر و نخست وزیر پاکستان درگذشت شهید رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند

کلیدواژه