جوزا 18, 1403 16:37 Asia/Kabul
  • خطیب موقت نماز جمعه شهر تهران
    خطیب موقت نماز جمعه شهر تهران

خطیب نماز جمعه شهر تهران گفت: عملیات طوفان الاقصی ضعف اساسی رژیم صهیونیستی را نشان داد و مقدمه نابودی این رژیم شده است .

به گزارش رادیو دری؛ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه شهر تهران در خطبه های نماز جمعه با تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی و تاثیر آن در شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و طرح عادی سازی روابط اسرائیل با برخی کشورها گفت: طوفان‌الاقصی نقشه عادی‌سازی ارتباط را به کلی نابود و غیر قابل احیا کرد.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: طوفان‌الاقصی ضربه غیرقابل جبرانی بر پیکره جریان لیبرال دموکراسی غرب و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی وارد کرد که به قول تحلیل‌گران غربی امروز دیگر صهیونیسم در حال آب شدن و از بین رفتن است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به سه ابتکار حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نابودی سلطنت و استبداد، مقابله با صهیونیسم و استثمار و درنهایت مبارزه با آمریکا و جبهه جنگ علیه استکبار اشاره و تصریح کرد: امام خمینی (ره) مسأله فلسطین و مبارزه با اسرائیل را تبدیل به مسأله جهان اسلام کرد.

امام جمعه موقت تهران به عملیات تنبیهی وعده صادق ایران ضد رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و آن را شاهکار فرزندان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و پاسداران زمان شناس خواند که طی آن حرکت بازدارنده تدافعی را به حرکت بازدارندگی تهاجمی تبدیل کردند.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه خطبه های نماز جمعه تهران به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز اشاره و با تشریح برخی از مولفه های انتخابات از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: راه «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور شهید باید ادامه یابد

کنعانی: رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست.