روحانی: امنیت و آرامش بی‌نظیری در ایران اسلامی حاکم است.
(last modified Wed, 03 Aug 2016 05:09:12 GMT )
اسد 13, 1395 09:39 Asia/Kabul
  •  روحانی: امنیت و آرامش بی‌نظیری در ایران اسلامی حاکم است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران، منطقه ثبات است و در امنیت و ثبات کشورهای همسایه تاثیر گذار بوده است و خواهد بود.

 رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و آرامش بی‌نظیری در ایران اسلامی حاکم است.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران سه شنبه‌شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم، از روند رو به رشد فعالیت‌های اقتصادی در 4 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: "امیدوارم امسال به رشد 5 درصدی دست یابیم."

روحانی، خاطرنشان کرد: از نظر امنیتی، دولت این افتخار را دارد که در طول سه سال گذشته، در کنار قوای مسلح و همت مردم، آرامش و ثبات بی‌نظیری در سال‌های گذشته و امسال در ایران حاکم بوده است و این ثبات ادامه خواهد یافت.

روحانی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، منطقه ثبات است و در امنیت و ثبات کشورهای همسایه تاثیر گذار بوده است و خواهد بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل اقتصادی نیز با بیان این که سال گذشته، صادرات به واردات پیشی گرفت و امسال هم در چهار ماهه نخست، این رشد قابل مشاهده است، گفت: امسال مسیر حرکت به سمت رشد اقتصادی است.

روحانی درباره تاثیرهای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) هم تصریح کرد: پس از برجام دست ایران برای دسترسی به پول نفت باز شده است و ایران، نفت را به یورو می‎فروشد و به حسابی که تعیین می‌کند، واریز می‌شود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز حدود 400 بانک خارجی با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط هستند.

 

کلیدواژه