سرطان 09, 1403 12:39 Asia/Kabul
  • هشدار ایران درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی در منطقه
    هشدار ایران درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی در منطقه

سرپرست وزارت امور خارجه ایران نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ و جنایت به سایر مناطق با هدف جبران شکست در باریکه غزه هشدار داد.

به گزارش­ رادیو دری، «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی با اشاره به تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در تداوم جنایات این رژیم علیه مردم غزه است.

باقری کنی افزود: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا به‌ زعم خود شکست در غزه را با گسترش دامنه جنگ و جنایت به سایر مناطق دیگر جبران کند.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: لازم است کشور‌های اسلامی برای توقف هر چه سریع‌تر جنایات و تهدیدات و تجاوزات صهیونیست‌ها در غزه و سایر مناطق همه ظرفیت‌های خود را به‌کار گیرند.

باقری کنی همچنی ضمن قدردانی از تسهیلات و خدمات مطلوب ارائه‌شده به زائران بیت الله الحرام، روند پیشرفت همکاری‌های تهران - ریاض را امیدوارکننده ارزیابی کرد.

فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفت و گوی تلفنی، با ابراز نگرانی از تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان، تلاش برای کاهش دامنه جنگ را خواستار شد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی رایزنی‌های دو کشور در حاشیه نوزدهمین نشست وزیران خارجه کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تهران را مثبت ارزیابی کرد و روند روابط ایران و عربستان را دارای استحکام کافی دانست.

خطیب جمعه تهران : عملیات سپاه هشدار به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود

کلیدواژه