سرطان 22, 1403 12:07 Asia/Kabul
  • ایران صربستان
    ایران صربستان

رئیس جمهور منتخب ایران در پاسخ به تماس تلفنی رییس جمهور صربستان، گفت: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با این کشور ندارد.

به گزارش روز جمعه رادیو دری، "مسعود پزشکیان" رئیس جمهور منتخب ایران  در تماس تلفنی الکساندر وچیچ  رییس جمهور صربستان،  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد، افزود : ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

مسعود پزشکیان با اشاره به عهده‌دار بودن ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ایران ابراز امیداوری کرد،  با همکاری متقابل بتوانیم زمینه‌ها و ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های فیمابین را به فعلیت برسانیم.

الکساندر وچیچ   رییس جمهور صربستان هم در این تماس تلفنی  ضمن تبریک به پزشکیان به خاطرپیروزی در انتخابات گفت: روابط ایران و صربستان در دوران ریاست جمهوری شهید  سید ابراهیم رئیسی به خوبی گسترش یافت و امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی نیز روند ارتقای روابط و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه ( پنجم ژوئیه) برگزار و «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس جمهوری منتخب مردم ایران انتخاب شد.

کلیدواژه