سرطان 23, 1403 09:07 Asia/Kabul
  • برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» در ایران و دیگر نقاط جهان
    برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» در ایران و دیگر نقاط جهان

همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، بیست‌ودومین مراسم «شیرخوارگان حسینی» با حضور مادران و کودکان در ایران و ۴۵ کشور دیگر جهان برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، زنان مسلمان و مومن ایرانی همراه با دیگر زنان و مادران در کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای جهان در اولین روز جمعه ماه محرم الحرام با ابراز همدردی با مادران غزه همایش «شیرخوارگان حسینی و سوگ ناله‌های کودکان غزه» را با شکوه برگزار کردند.

این مادران با گرامیداشت یاد حضرت علی اصغر (ع) شیرخواره اباعبدالله الحسین (ع)، تسلای دل مادران به سوگ نشسته کودکان مظلوم غزه بودند.

داوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) گفت: امسال بیست‌ودومین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار شد.

همایش بین‌المللی با سال‌های دیگر تفاوت داشت و با توجه به نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی در باریکه غزه، شرکت کنندگان در این مراسم با مادران و کودکان مظلوم فلسطینی همدردی کردند.

در مراسم «شیرخوارگان حسینی» امسال ده ها هزار نفر از مادران، اعلام کردند امروز فلسطین به عنوان نماد کربلا در عصر معاصر شناخته می شود و کودکان و مادران فلسطینی با بدترین انسان های روی کره خاکی دست و پنجه نرم می کنند.

از اکتبر گذشته به این سو ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا اقدام به نسل کشی در باریکه غزه کرده است و تاکنون افزون بر ۳۸ هزار نفر که بیشتر آنها زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی هستند به شهادت رسیده اند.

کشف پیکر بیش از ۶۰ شهید از زیر آوارهای محله شجاعیه غزه

کلیدواژه