اسد 02, 1403 18:11 Asia/Kabul
  • جوانان بلژیکی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند
    جوانان بلژیکی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند

جمعی از جوانان بلژیکی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب با اشاره به تاثیر پذیری خود از پیام اخیر حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان اروپایی و آمریکایی تصریح کردند که مصمم شده اند به درک عمیق تری از اسلام دست یابند.

به گزارش رادیو دری؛  در نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر معظم انقلاب آمده است: ما عمیقاً تحت تاثیر پیام دعوت شما به عدالت‌خواهی و جستجوی حقیقت و تعهد تزلزل ناپذیر شما به آرمان فلسطین و ستمدیدگان جهان قرار گرفته‌ایم.

جوانان بلژیکی خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای گفته اند: تلاش‌های خستگی ناپذیر شما برای درک متقابل، عدالت و همبستگی در پرداختن به چالش‌های پیچیده‌ای که با آن روبه‌رو هستیم از اهمیت اساسی برخوردار است و ما مصممم هستیم درک خود را درباره اسلام تعمیق بخشیم.

در ادامه این نامه تاکید شده است که حرکت دانشجویان اروپایی و آمریکایی برای حمایت از فلسطین، نشان دهنده آگاه شدن جوانان غربی از بی‌عدالتی‌ها در جهان است.

جوانان بلژیکی نویسنده این نامه همچنین برای  ادامه این تبادل پربار روحیه گفتگو و همکاری سازنده ابراز اشتیاق و تمایل کرده اند.

این نامه در نسخه‌هایی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی و با هشتگ LETTER4LEADER منتشر شده است.

رهبر انقلاب چندی پیش در پی گسترش اعتراضات جوانان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در نامه ای خطاب به آنان، این دانشجویان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و تاکید کردند که آنان در سمت درست تاریخ ایستاده اند.

 نامه رهبر انقلاب به جوانان دانشجو در آمریکا؛ شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید

بازتاب نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در فضای بین‌المللی

کلیدواژه