بازتاب مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان
(last modified 1403-05-08T04:11:07+00:00 )
اسد 08, 1403 08:41 Asia/Kabul
  • بازتاب مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان
    بازتاب مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان

مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری جدید ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده یافت.

به گزارش رادیو دری، مراسم تنفیذ حکم «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری جدید ازسوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز یکشنبه 7اسد برگزار شد و رسانه‌ها در سراسر جهان این مراسم را پوشش دادند.

شبکه تلویزیونی "المیادین" با  پوشش مراسم تنفیذ، به نقل از آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش داد، قدرت مقاومت در حال افزایش است و «اسرائیل» نتوانسته آن را بشکند.

خبرگزاری النشره لبنان نیز با پوشش تنفیذ حکم ریاست جمهوری ایران به نقل از رئیس جمهوری جدید ایران گزارش داد، پزشکیان در مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهوری جدید ایران گفت: ایران باید قدرتمند و از عدالت اجتماعی برخوردار باشد و به شهروندان آزادی بدهد.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز با قطع برنامه تلویزیونی خود، مراسم تنفیذ را به صورت مستقیم پوشش داده و در وب سایت خود به نقل از پزشکیان نوشت، رئیس جمهوری جدید ایران در جریان مراسم تنفیذ از اولویت های خود صحبت کرد.

همچنین، پایگاه خبری "سی جی تی ان" چین نوشت، حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان روز یکشنبه در مراسمی از سوی رهبر جمهوری اسلامی به طور رسمی تائید شد.

خبرگزاری فرانسه نیز مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان را در قالب خبری منتشر کرد و نوشت، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مسعود پزشکیان را به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تایید کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم تنفیذ رئیس جمهوری جدید ایران، برگزاری توأم با آرامش چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را از افتخارات ملت و حاکی از عقلانیت و متانت فضای سیاسی کشور و رئیس جمهوری منتخب ملت را شخصی فرزانه، صادق و مردمی و دانشمند برشمردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان را تنفیذ کردند

کلیدواژه