سپاه پاسداران: ترور شهید هنیه با شلیک پرتابه کوتاه برد صورت گرفته است
(last modified 1403-05-13T11:51:24+00:00 )
اسد 13, 1403 16:21 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: ترور شهید هنیه با شلیک پرتابه کوتاه برد صورت گرفته است
    سپاه پاسداران: ترور شهید هنیه با شلیک پرتابه کوتاه برد صورت گرفته است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ جدیدی با تشریح جزئیات نحوه ترور شهید اسماعیل هنیه اعلام کرد: این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد صورت گرفته است.

به گزارش رادیو دری؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در اطلاعیه ای درباره اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی که منجر به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شد اعلام کرد: این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه تاکید کرده است: خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه، قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی، پاسخ این جنایت را که "مجازات سخت " است، در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران به تهران سفر کرده بود، بامداد روز چهارشنبه (31 ژوئیه) به همراه یکی از محافظانش بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامتش در تهران به شهادت رسید.

بیانیه وزارت خارجه ایران درخصوص شهادت اسماعیل هنیه

رهبر معظم انقلاب: خون‌خواهی شهید «اسماعیل هنیه» را وظیفه خود می‌دانیم

 

کلیدواژه