اسد 31, 1403 12:53 Asia/Kabul
  • آغاز موج بازگشت زائران اربعین به ایران
    آغاز موج بازگشت زائران اربعین به ایران

رئیس پلیس راهور جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون 40 درصد زائران اربعین به ایران بازگشته‌اند، اعلام کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران، تمرکز اصلی نیروهای انتظامی در روزهای آتی بر تأمین امنیت و تسهیل سفر زائران بازگشته ایرانی خواهد بود.

به گزارش رادیو دری، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: با توجه به افزایش حجم تردد زائران در مسیر بازگشت، تمامی نیروهای پلیس راهور در آماده‌باش کامل هستند تا با اتخاذ تمهیدات لازم، امنیت و روان‌سازی ترافیک را در محورهای مواصلاتی ایران اسلامی تأمین کنند.

حسینی افزود: مرز خسروی به عنوان سومین مرز مهم ایران پس از مهران و شلمچه، با ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زائران، نقش مؤثری در تسهیل تردد زائران و کاهش بار ترافیکی در شهر کرمانشاه ایفا کرده و امیدواریم این همکاری مؤثر تا پایان مراسم اربعین ادامه یابد.

25 اوت، برابر با 20 صفر 1446 هجری قمری اربعین حسینی (ع) است و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر ایران و دیگر  کشورهای جهان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، عازم کشور عراق می‌شوند.

ورود ۱۵ هزار زائر خارجی اربعین از مرز چذابه ایران به عراق

کلیدواژه