سنبله 31, 1403 12:07 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران: هیچ اهریمنی جرات حمله به خاک ما را ندارد
    رئیس جمهوری ایران: هیچ اهریمنی جرات حمله به خاک ما را ندارد

رئیس جمهوری ایران گفت: قدرت و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران باعث شده است تا هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک این کشور تجاوز کند.

به گزارش رادیو دری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری ایران روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در تهران افزود: تمام دنیا تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی باعث شد که دشمنان نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

رئیس جمهوری ایران با اشاره به خودکفایی صنایع دفاعی و تامین تجهیزات نیروهای مسلح توسط دانشمندان و نخبگان ایرانی تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران با قدرت به دنیا اعلام می‌کند که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌تواند منطقه خود را در صلح، امنیت و آرامش نگه دارد و  اسرائیل غاصب، خونخوار، نسل‌کش و جنایتکار را با همین اتحاد به جای خود بنشاند.

ارتش متجاوز رژیم صدام (دیکتاتور معدوم عراق) ۳۱ شهریور/سنبله سال ۱۳۵۹ (سپتامبر ۱۹۸۰ ) با این تصور که در مدت یک هفته تهران را فتح خواهد کرد، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ افزارها به ایران آغاز کرد.

رژیم بعث عراق ۴۴ سال پیش با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با کمک همه‌جانبه استکبار جهانی، جنگی تمام‌عیار را به ایران اسلامی تحمیل کرد که هشت سال طول کشید.

 سال های دفاع مقدس اما  حماسه ای ماندگار شد تا ارزش های بجای مانده از این دوران همچون پشتوانه ای مستحکم  برای عبور ملت ایران از حلقه توطئه ها و خصومت ورزی ها باشد.

مراسم رژه نیروهای مسلح ایران با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد

کلیدواژه