میزان 07, 1403 12:31 Asia/Kabul
  • مقامات ایران بر حمایت قاطع از مقاومت و ملت لبنان تاکید کردند
    مقامات ایران بر حمایت قاطع از مقاومت و ملت لبنان تاکید کردند

رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر خارجه ایران در پیام های جداگانه، حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم و بر حمایت از مقاومت و ملت لبنان تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری؛ «مسعود پزشکیان» در پیامی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت را محکوم کرد و آنان را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان کردن دانست که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر نشان داد.

او همچنین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، را نشانه‌ای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی و نیز بزرگترین تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ و جهان دانست و با ملت و دولت لبنان ابراز همدردی کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها را پیگیری کرده و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.

«محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نیز ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و لبنان تصریح کرد: جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد که درنده خویی این رژیم ادامه پیدا کند و ایران پشتیبان و همراه جبهه مقاومت خواهد بود.

 بنابر اعلام منابع خبری، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب (جمعه) و بامداد امروز دستکم 30 بار مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حملات گسترده خود به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، در نتیجه حملات گسترده ارتش رژیم جنایتکار اسرائیل به لبنان، تاکنون بیش از 700 نفر شهید و بیش از دو هزار و 600 نفر نیز زخمی شده‌اند.

شهادت 12 لبنانی در تازه ترین حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

تاکید عراقچی بر مهم بودن امنیت لبنان برای ایران

کلیدواژه